• O Portalu
  • Polityka Cookies
  • Polityka prywatności
  • Kontakt z redakcją
środa, 29 listopada, 2023
  • Zaloguj
Portal Statystyczny
Brak wyników
Wyświetl wszystkie wyniki
  • Ludność
    • Polityka
    • Edukacja
    • Nauka
    • Kultura
  • Gospodarka
    • Przemysł
    • Energia
    • Budownictwo
    • Handel
    • Rolnictwo
    • Obronność
    • Transport
  • Warunki życia
  • Zdrowie
  • Technologie
  • Środowisko
  • Słownik pojęć
  • Wielkości i wskaźniki
  • Ludność
    • Polityka
    • Edukacja
    • Nauka
    • Kultura
  • Gospodarka
    • Przemysł
    • Energia
    • Budownictwo
    • Handel
    • Rolnictwo
    • Obronność
    • Transport
  • Warunki życia
  • Zdrowie
  • Technologie
  • Środowisko
  • Słownik pojęć
  • Wielkości i wskaźniki
Brak wyników
Wyświetl wszystkie wyniki
Portal Statystyczny
Brak wyników
Wyświetl wszystkie wyniki
Home Handel

Katalogi do druku – czym zachęcają klientów?

26 października 2023
Handel
Poleć na FacebookuUdostępnij na Twitterze

Katalogi informacyjne i promocyjne stanowią ważny element w dzisiejszym świecie biznesu. To narzędzia, które pozwalają firmom skutecznie komunikować się z klientami i potencjalnymi partnerami. Statystyki pokazują, że treści wydrukowane na papierze są lepiej zapamiętywane od swoich elektronicznych odpowiedników. Kto i na jaki katalog powinien się zdecydować?

Rodzaje katalogów – jaki niosą przekaz?

Dobrze zaprojektowane i wydrukowane katalogi mogą być cennym, a nawet wyczekiwanym przez klientów źródłem informacji. Foldery pokazują nadchodzące trendy, sezonowe promocje i inspiracje. Można zwiększyć świadomość i wiarygodność marki, drukując katalogi informacyjne. To w nich zawiera się historia, cele oraz wartości firmy, które mają coraz większe znaczenie dla świadomych konsumentów. Z kolei w katalogach promocyjnych, wydawanych zwykle co kwartał, można zawrzeć najciekawsze produkty i usługi, które wykreują potrzeby konsumenckie. Katalogi tematyczne i trendbooki pokazują dostępne serie usług czy produktów, w nowych konfiguracjach i z dodatkiem najświeższych innowacji.

Źródło: unsplash.com Licencja: https://unsplash.com/license

Wszystko jest w katalogu – czyli jak można dzięki nim utrzymać kontakt z klientem?

Katalogi nadal mają spory potencjał, o czym doskonale wiedzą najwięksi potentaci np. na rynku meblarskim, odzieżowym czy kosmetycznym. To możliwość pokazania specyfiki firmy z najlepszej strony, bez narzucania się klientom. Katalogi są niezbędne dla marek premium i magazynów modowych, wszędzie tam, gdzie nieodpowiednio pokazany produkt nie ma szans zdobycia rynku. Z katalogów w druku korzystają również hurtownie i centra dystrybucji, biura podróży i graficy.

Dostosuj wygląd do swoich potrzeb

Druk katalogów to obecnie pełna możliwości usługa, w której oprócz spójnego designu można wybrać także podłoże, fakturę i format. Jeśli chcesz się wyróżnić, zamów katalogi szyte. Połączenie produkcji masowej z wykończeniem za pomocą ludzkich rąk daje unikalny, dopracowany do perfekcji produkt. Katalogi szyte są najbardziej ekonomiczną opcją, a przy tym dość efektowną. To także najszybsza realizacja i możliwość zapełnienia aż 56 stron oraz okładki.

Zarówno katalogi szyte jak i klejone można wydrukować w jednym z 8 formatów (m.in. w pionie, w poziomie, na planie kwadratu lub DL). Katalogi klejone to lepszy wybór, jeśli zależy Ci na sporej objętości. Druk od 48 do 256 stron sprawia, że katalog klejony zda egzamin jako folder reklamowy, jubileuszowy czy trendsetterowy. Jednak potrzebuje on nieco więcej czasu niż katalog szyty, by specjalny klej PURv mocno chwycił. Dlatego zalecane jest zamówienie z wyprzedzeniem. Sama okładka jest tego warta – jej uszlachetnienie za pomocą folii mat, połysk czy soft touch sprawi, że odbiorca z przyjemnością sięgnie po katalog.

Skorzystaj z zalet katalogów spiralowanych

Jeśli interesuje Cię wydruk wysokich nakładów, np. instrukcji, przewodników czy ofert biura podróży, warto wybrać katalogi spiralowane. Na tle konkurencji wyróżniają się możliwością rozłożenia na płasko i łatwiejszego przeglądania stron. Zaprewniamy realizację zamówienia już od 50 sztuk. Do wnętrza katalogu wybierz matowy papier offsetowy lub gładkie, przyjemne w dotyku podłoże kredowe. Precyzyjne wykończenie i głębokie nasycenie kolorami przyciągnie spojrzenia klientów. Najlepszą wersję katalogu dla siebie i swojej firmy znajdziesz na www.drukomat.pl. Pamiętaj – według badań, wydrukowany komunikat jest o 75% lepiej zapamiętywany niż cyfrowy. Dlatego katalog, który można wziąć do ręki, prędko nie odejdzie w zapomnienie.

Tagi: Artykuł zewnętrzny
Poprzedni artykuł

Jak wygląda praca analityka biznesowego w różnych obszarach rynku?

Kolejny artykuł

Polacy znają z Bitcoina, ale wolą złoto: ciekawe dane

Podobne artykuły

Sklep, który sprzedaje – czyli jak zaprojektować sklep stacjonarny?
Handel

Sklep, który sprzedaje – czyli jak zaprojektować sklep stacjonarny?

przez redakcja
23 listopada 2023
Polacy znają z Bitcoina, ale wolą złoto: ciekawe dane
Handel

Polacy znają z Bitcoina, ale wolą złoto: ciekawe dane

przez redakcja
26 października 2023
Kosze prezentowe dla rodziców – co warto dla nich wybrać?
Handel

Kosze prezentowe dla rodziców – co warto dla nich wybrać?

przez redakcja
13 września 2023
Kolejny artykuł
Polacy znają z Bitcoina, ale wolą złoto: ciekawe dane

Polacy znają z Bitcoina, ale wolą złoto: ciekawe dane

Rzuty 3D Rzuty 3D Rzuty 3D

NAJNOWSZE W SERWISIE

Serum z niacynamidem — czym jest ten kosmetyk i jak on działa?
Zdrowie

Serum z niacynamidem — czym jest ten kosmetyk i jak on działa?

przez redakcja
27 listopada 2023
0

Wśród kosmetyków do pielęgnacji cery coraz większą popularnością cieszy się serum z niacynamidem. Jest to preparat o wielofunkcyjnym działaniu, który w...

Czytaj więcej
Nowoczesne drapaki dla kotów – optymalny komfort i zabawa

Nowoczesne drapaki dla kotów – optymalny komfort i zabawa

24 listopada 2023
Sklep, który sprzedaje – czyli jak zaprojektować sklep stacjonarny?

Sklep, który sprzedaje – czyli jak zaprojektować sklep stacjonarny?

23 listopada 2023
Body leasing IT – czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy?

Body leasing IT – czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy?

23 listopada 2023

Raport NIK: zboże z Ukrainy – kto na tym zarobił, a kto stracił?

23 listopada 2023

POLECAMY RÓWNIEŻ

Polska przed 1939 r. i po 1945 r. – porównanie najważniejszych wskaźników

Polska przed 1939 r. i po 1945 r. – porównanie najważniejszych wskaźników

10 lutego 2023
Podziały administracyjne Polski 1946 – 1998 – mapy

Czy czeka nas powrót do 49 województw? Jak kształtował się podział administracyjny Polski.

20 lipca 2020
Spożycie alkoholu w Europie

Spożycie alkoholu w Europie

20 listopada 2022
Liczba osób LGBT w Europie i w Polsce

Liczba osób LGBT w Europie i w Polsce

29 września 2020
Zabójstwa w Europie

Zabójstwa w Europie

2 września 2020
  • O Portalu
  • Polityka Cookies
  • Polityka prywatności
  • Kontakt z redakcją

InfoImagine. Copyright © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone

Brak wyników
Wyświetl wszystkie wyniki
  • Ludność
    • Polityka
    • Edukacja
    • Nauka
    • Kultura
  • Gospodarka
    • Przemysł
    • Energia
    • Budownictwo
    • Handel
    • Rolnictwo
    • Obronność
    • Transport
  • Warunki życia
  • Zdrowie
  • Technologie
  • Środowisko
  • Słownik pojęć
  • Wielkości i wskaźniki

InfoImagine. Copyright © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej